Procedura udostępniania mLegitymacji
Jeżeli chcesz uzyskać mLegitymację:
- Pobierz wniosek o wydanie legitymacji »»»
Należy pobrać, wypełnić i dostarczyć wniosek do sekretariatu szkoły osobiście lub przesyłając skan na adres e-mail szkoły.
- Wyślij zdjęcia ucznia przez e-dziennik
Zaloguj się do e-dziennika (jako rodzic/uczeń) i prześlij zeskanowane aktualne zdjęcie ucznia w wiadomości do wychowawcy klasy. Zdjęcie powinno spełniać wymogi zdjęcia dokumentowego, format JPG lub JPEG o rozmiarze max. 5MB i wymiarach minimum 500×600px.
Wymagania, jakie powinno spełniać zdjęcie dziecka »»»
Przykładowa strona pozwalająca przygotować zdjęcie »»» - Odbierz kod QR do aplikacji mObywatel
Rodzic oczekuje na wiadomość w dzienniku elektronicznym, e-mail lub telefoniczną informację o konieczności odbioru kodu QR i kodu aktywacyjnego do aplikacji mObywatel (osobisty odbiór rodzica/ucznia w sekretariacie).
- Pobierz i zainstaluj aplikację mObywatel »»»
Aplikację powinien zainstalować uczeń, który chce używać mLegitymacji.
- Aktywuj usługę mLegitymacja w aplikacji mObywatel »»»
Pełny tekst procedury »»»
Załączniki:
- załącznik nr 1 – Wniosek o wydanie mLegitymacji »»»,
- załącznik nr 2 – Instrukcja uruchomienia mLegitymacji »»»,
- załącznik nr 3 – Regulamin mLegitymacji »»»,
- załącznik nr 4 – Wniosek o unieważnienie »»».
W przypadku pytań, niejasności prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.