mLegitymacja Szkolna

Wszystkie informacje o naszej szkole

Procedura udostępniania mLegitymacji

Zrzut z aplikacji mobilnej mObywatel z uruchomioną usługą mLegitymacja

Jeżeli chcesz uzyskać mLegitymację:

  1. Pobierz wniosek o wydanie legitymacji »»»

    Należy pobrać, wypełnić i dostarczyć wniosek do sekretariatu szkoły osobiście lub przesyłając skan na adres e-mail szkoły.

  2. Wyślij zdjęcia ucznia przez e-dziennik

    Zaloguj się do e-dziennika (jako rodzic/uczeń) i prześlij zeskanowane aktualne zdjęcie ucznia w wiadomości do wychowawcy klasy. Zdjęcie powinno spełniać wymogi zdjęcia dokumentowego, format JPG lub JPEG o rozmiarze max. 5MB i wymiarach minimum 500×600px.

    Wymagania, jakie powinno spełniać zdjęcie dziecka »»»
    Przykładowa strona pozwalająca przygotować zdjęcie »»»

  3. Odbierz kod QR do aplikacji mObywatel

    Rodzic oczekuje na wiadomość w dzienniku elektronicznym, e-mail lub telefoniczną informację o konieczności odbioru kodu QR i kodu aktywacyjnego do aplikacji mObywatel (osobisty odbiór rodzica/ucznia w sekretariacie).

  4. Pobierz i zainstaluj aplikację mObywatel »»»

    Aplikację powinien zainstalować uczeń, który chce używać mLegitymacji.

  5. Aktywuj usługę mLegitymacja w aplikacji mObywatel »»»

Pełny tekst procedury »»»

Załączniki:

W przypadku pytań, niejasności prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.